Основний зміст уроку.
Інформаційне
повідомлення «Умій сказати «ні».
Ми живемо у
суспільстві людей, де одні дотримуються законів, інші – ні, одні слідкують за
своїм здоров’ям, поважають людей, які поруч із ними, інші – ні. Ці люди,
що нас оточують, - різні. А тому ви не повинні спілкуватися із незнайомцями, як
би вони не намагались з вами познайомитись. А саме: нічого в них не брати, не
сідати в їхній автомобіль, нікуди із ними не йти, не запрошувати їх до свого
помешкання.
Часто дитина зустрічається із насильством
у компанії однолітків, у родині, на вулиці. Коли побачите прояви насильства, одразу зверніться до дорослих і розкажіть їм про це.
Інколи буває, що друзі пропонують зробити щось
небезпечне. Велике значення у стосунках між друзями має ваше уміння в потрібний
час відмовитись. Друг, почувши відмову,
може почати переконувати, що, так як ви друзі, всі справи повинні робити разом. А тому в такий момент
кожен має знайти в собі сили для того, щоб сказати «ні». Це збереже вас від небезпеки.
Пам’ятайте, що
справжній друг поганого не порадить!
2.
Руханка «Твори
добро».
Діти імітують рухи, проказуючи вірш:
«Ти добро лиш твори повсюди,
Хай тепло твої повнить груди.
Ти посій і доглянь пшеницю.
Ти викопай і почисть криницю.
Волю дай, погодуй пташину.
Приголуб і навчи дитину.
Бо людина у цьому світі
Лиш добро повинна творити
Вправа
«Гарячий стілець».
Як ти вчиниш,
коли …
… товариш
запропонує висміяти однокласника?
… друг
домовляється із тобою, щоб ти сказав неправду?
… товариш
запропонує відібрати кишенькові гроші у меншого?
Практична частина.
1. Робота в групах. Вправа «Справжній друг».
Об’єднання дітей у групи.
Методичний
коментар.
Діти отримують набори карток, на яких записані риси
характеру (чемний, привітний, байдужий, щирий, усміхнений, лінивий, добрий,
охайний, нещирий, ввічливий, самовпевнений, співчутливий, розумний,
некультурний, чуйний) і вибирають, які повинен мати …
• 1 група – справжній друг.
• 2 група – той, кого не можна назвати другом.
Заключна частина.
1. Тестування.
1.Вибрати вплив друзів, що є позитивним?
а) Домовлятись
разом прогуляти урок;
б) порадити
переглянути цікавий фільм;
в)
запропонувати записатись у гурток.
2. Який із вчинків є насиллям?
а) Погроза;
б) спільна прогулянка;
в) відібрати речі.
3. Як відмовитись від небажаного вчинку?
а) Мені вже час іти додому;
б) добре, я
зроблю це;
в) ні, я не буду цього робити.
2. Прощання.
Взявшись за руки, діти ідуть колом і промовляють слова:
«Знайте ж, змалечку всіх діток
Треба вчить, оберігать.
І ніхто в усьому світі
Їх не сміє ображать».
Домашнє завдання: с88-89опрацювати, повідомлення "Як відмовити одноліткам"
Мета. формувати в учнів уявлення
про корисні та шкідливі звички і їх наслідки; розповісти про негативний вплив
алкоголю, тютюнопаління, наркотиків;
мотивувати прагнення до здорового способу життя і безпечної поведінки; виховувати бажання берегти своє здоров’я.
Актуалізація опорних знань.
Перегляд мультфільму про
здоров'я
https://www.youtube.com/watch?v=8GjEDdYETq4
Діти, скажіть,будь-ласка, як треба з раннього дитинства турбуватись про своє
здоров’я, що для цього потрібно робити?
(Відповіді дітей,можливі варіанти відповідей
- Правильно харчуватись.
- Треба загартовуватися.
- Займатися спортом,
Молодці. Дійсно,той, хто так робить і не лінується, стає здоровим. Така
дитина швидше росте, краще розвивається, стає веселою, бадьорою, бо недарма
говорять,що в здоровому тілі – здоровий
дух.
Як одним словом можна назвати такі звички? (Хороші, корисні). А як називаються звички протилежні до корисних? Так, правильно. Шкідливі.
Повідомлення теми й мети уроку.
Сьогодні на уроці ми поговоримо про шкідливі звички на здоров’я, які має людина. Сьогодні ми поведемо нелегку розмову про підступних ворогів людства — тютюн, алкоголь, наркотики. Ви, мабуть, не раз чули від дорослих про шкідливість паління , вживання спиртних напоїв та наркотичних речовин.
Мета.
формувати в учнів уявлення про згубну дію на
дитячий організм куріння, вживання алкоголю; розвивати вміння бачити та
розуміти навколишній світ, орієнтуватись у ньому, відстоювати власні
переконання; навчати оцінювати свої вчинки і приймати рішення відповідно до
ситуації; удосконалювати навички роботи в групах, парах, колективно; виховувати
толерантність, здатність протидіяти пропозиціям щодо куріння, вживання
алкоголю, бережливе ставлення до навколишнього середовища.
Намалювати
плакат «Ні - шкідливим звичкам!»
Вправа – гра «Корисно –
шкідливо».
А зараз ми з вами пограємо в гру. Якщо я буду називати
корисну звичку, то ви будете сигналізувати мені зеленим кольором. А якщо
шкідливу – то червоним кольором.
-
Мити
руки з милом перед їдою.
-
Човгати
ногами.
-
Палити.
-
Вранці
та ввечері чистити зуби.
-
Гризти
нігті.
-
Приймати
душ ввечері.
-
Обманювати.
-
Вживати
алкоголь та наркотики.
-
Виконувати
ранкову зарядку.
-
Надмірне
захоплення комп’ютером.
-
Просити
вибачення.
-
Їсти
брудними руками.
Вправа
«Мікрофон».
Як можна подолати
шкідливу звичку?
-
Виробити
навички здорового способу життя.
-
Виховувати
в собі силу волі.
-
Формувати
корисні звички.
-
Дбати
про своє здоров’я.
-
Боротися
зі шкідливими звичками.
Ось ми і подолали Фею
Шкідливих Звичок. Я думаю, що вона довго до нас не повернеться. А наша Казкова
галявина знову розквітла. І на ній запанували здоров’я, мир і злагода.
Домашнє завдання
Опрацюватис. 72-73.
Спробуйте збільшити рівень своєї рухової активності. Для цього протягом тижня щодня замінюйте одну годину, яку витрачаєте на перегляд серіалів чи спілкування у соціальних мережах, на будь-яку рухову активність (танці, фізичні вправи, прогулянку тощо).
Проект.
«Меню»
Складіть
приклад денного меню відповідно до створеної вами харчової піраміди.
Пам’ятайте, що в ньому мають бути напої, салати, основні страви, гарніри та
десерти. Оформіть свої варіанти меню і по черзі презентуйте їх класу.
Інформаційне повідомлення (бесіда)
Дуже важливо протягом усього життя
контролювати масу свого тіла і фізичну форму. Яка маса тіла є нормальною?
Однозначної відповіді на це запитання немає. Все залежить від зросту, віку,
типу статури і складу тіла людини. Якщо порівняти треновану спортсменку та її
нетреновану ровесницю зростом 165 см, то вага 65 кілограмів для першої буде
нормальною, а для другої — зайвою, оскільки м’язова тканина приблизно втричі
важча за жирову. Для двох однакових на зріст (180 см) підлітка і дорослого
чоловіка вага 85 кілограмів буде завеликою для підлітка, але нормальною для
дорослого.
Раніше ви
визначали ІМТ.
Якщо ваш ІМТ менший за 15
— вам треба звернутися до лікаря. Якщо ви почали без причини худнути й
відчуваєте слабкість, також зверніться до лікаря. Це може бути ознакою хвороби,
яку треба якнайшвидше почати лікувати.
А якщо ваш ІМТ вищий за 25 — не ігноруйте
проблеми зайвої ваги, адже в періоди інтенсивного росту в організмі можуть утворюватися
зайві жирові клітини. Дорослим людям, які свого часу мали таку проблему,
складніше контролювати масу тіла протягом усього життя, оскільки у сформованому
організмі можна лише зменшити обсяг, але не кількість жирових клітин.
Харчова піраміда.
Люди мають потребу у харчуванні,
яке забезпечує організм енергією і всіма поживними речовинами. Та як визначити
потрібну кількість білків, жирів, вуглеводів, вітамінів і мінеральних речовин у
щоденному меню? Харчова піраміда допомагає правильно
спланувати своє харчування. Адже включаючи в меню продукти з різних груп, ви
гарантуєте собі повноцінну дієту на кожен день.
Робота в групах (об’єднання
за різного кольору фігурками) завд. С. 72 підручника
Кружечки - зернові
Квадратики – фрукти та овочі
Трапеції – молочні продукти
Трикутники – м'ясо та рослинні
білки
Листочки – солодощі, солоні
закуски
Руханка «Австралійський дощ»
"Чи
знаєте ви, що таке австралійський дощ? Ні? Тоді давайте разом послухаємо, який
він. Зараз по колу ланцюжком ви будете передавати мої рухи. Як тільки вони
повернуться до мене, я передам наступні. Стежте уважно!"
В
Австралії піднявся вітер. (Тренер тре долоні).
Починає
крапати дощ. (Клацання пальцями.)
Дощ
посилюється. (Плескання долонями по грудях.)
Починається
справжня злива. (Плескання по стегнах.)
А
ось град— справжня буря. (Тупіт ногами.)
Але
що це? Буря стихає. (Плескання по стегнах.)
Дощ
стихає. (Плескання долонями по грудях.)
Рідкі
краплі падають на землю. (Клацання пальцями.)
Тихий
шелест вітру. (Потирання долонь.)
Сонце!
(Руки догори.)
Домашнє завдання :70-71 читати,проаналізуйте свій ІМТ,скориставшись таблицею на с71.
Сьогодні ми будемо досліджувати розвиток людини ще до її народження.
Прочитай текст і розглянь зображення в підручнику на с. 66, щоб дізнатися, що ми будемо робити цього тижня.
Подумай і напиши відповіді на запитання.
1) Протягом якого періоду формуються всі органи та частини тіла дитини?
2) Який розмір має дитина на 8 місяці вагітності?
Розглянь стрічку часу на с. 66-67 і обчисли, у скільки разів збільшується маса тіла дитини з п'ятого до сьомого місяця вагітності.
Сфотографуй відповіді і надішли фото вчителю.
Давай виконаємо руханку і покажемо, як ми можемо рухати нашим тілом!)
Подивись відео.
Подумай і напиши відповіді на запитання.
1) Як дитина в утробі матері виглядала на початку відео?
2) Чи одразу дитина в утробі була схожа на людину? Що з нею відбувалося далі?
Сфотографуй відповіді і надішли фото вчителю.
Домашнє завдання с,66-68 опрацювати, дослідити і дати відповідь на с.68
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ: с.126-127 опрацювати, скласти пам`ятку добрих справ.
Домашнє завдання: с.114-115читати, підготуй повідомлення про історію, чи звичаї, чи відзначення державного свята України (на вибір).
Інформатика
Комментариев нет:
Отправить комментарий