Читання

24.03.23
ТЕМА:Леся  Мовчун "Міжпланетна    халепа"

ПРОЙДІТЬ ТЕСТИ;
Запитання 1

В якій програмі хотів взяти участь Чубик?

варіанти відповідей
 

в програмі обміну

 
 

в телевізійній програмі "Говорить Україна"

 
 

в акції "Посади дерево"

Запитання 2

Обери декілька варіантів відповідей до запитання:

Що саме обговорювалося в родині Чубика протягом року?

варіанти відповідей
 

щодня треба надсилати звіти в Центр всесвітніх досліджень

 
 

доведеться переобладнати одну з кімнат для поселення гостя

 
 

доведеться виходити на пікніки кожного дня

 
 

на всіх чекають курси зоряної психології

Запитання 3

Чому хлопчик хотів взяти участь у програмі обміну?

варіанти відповідей
 

по хотів познайомитися з прибульцем

 
 

бо хотів полетіти на якусь іншу планету

 
 

бо це круто, коли в тебе друг - прибулець

Запитання 4

Як звали прибульця?

варіанти відповідей
 

Зузу

 
 

Абу

 
 

Мотлі

Запитання 5

З якої планети походив Мотлі?

варіанти відповідей
 

з планети оболонкових істот

 
 

з Марсу

 
 

з Юпітеру

 
 

з Меркурію

Запитання 6

Що найперше зацікавило Мотлі?

варіанти відповідей
 

природа нашої планети

 
 

пікнік

 
 

похід до магазину

Запитання 7

Куди помандрував Мотлі з сім'єю Чубика?

варіанти відповідей
 

в парк

 
 

в гори

 
 

в зоопарк

 
 

на пікнік

Запитання 8

Обери декілька відповідей до запитання:

Що ваідбулося з Мотлі після подорожі?

варіанти відповідей
 

він важко дихав

 
 

він був дуже веселий

 
 

він зблід

 
 

сидів непорушно

 
 

постійно дивився на стіну,наче на ній росли квіти

 
 

він дуже сердився

Запитання 9

Як на вашу думку, чому захворів Мотлі?

варіанти відповідей
 

бо йому було сумно покидати нашу планету

 
 

бо вирубувалися дерева в Карпатах

 
 

бо дуже хотілося побувати в парку розваг

Запитання 10

Як вирішили рятувати прибульця?

варіанти відповідей
 

збирати макулатуру

 
 

продовжувати вирубку лісу

 
 

припинити вирубування лісів

 
 

берегти ліси

Запитання 11

Чого навчає тебе цей твір? (обери декілька варіантів відповіді)

варіанти відповідей
 

любити природу

 
 

збирати макулатуру

 
 

берегти екологію

 
 

не звертати увагу на всі поради

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ: с. 127- 130 прочитати,  дібрати прислів`я,  приказки про  охорону   природи ( достатній),повідомлення,як у моєму  селі  дбають про   довкілля ( високий)  


22.03.23
ТЕМА: Поліна     Придибайло  "Про чарівні    ножиці й дівчинку  Емілію"

 1. Щоденні 5. Читаю для когось.

Читайте почергово текст по одному абзацу.

2.  Складання  плану  до тексту.


3. Робота з підручником

Вправа «Установи послідовність».

Єдиноріжка вивихнула ніжку.

Чарівниця взяла прості ножиці в непростої дівчинки.

Злі феї подобрішали.

Емілія потрапила в країну єдинорогів.

Емілія обробила рану Лері.

Дівчинка опинилася в країні фей.
4.Пройдіть тести:
Запитання 1

Де лежали ножиці?

варіанти відповідей
 

на траві

 
 

на стільці

 
 

на столі

Запитання 2

Яка біда сталася в єдиноріжки?

варіанти відповідей
 

вона заблукала

 
 

вона вивихнула ніжку

 
 

вона злякалася

Запитання 3

Де мешкала єдиноріжка?

варіанти відповідей
 

на вулиці Водопровідній, 5

 
 

на вулиці Водопадній, 5

 
 

на вулиці Водоспадній, 5

Запитання 4

Що подарували батьки єдиноріжки Емілії?

варіанти відповідей
 

люстерко

 
 

фотоапарат

 
 

люстерко-фотоапарат

 
 

чарівне люстерко-фотоапарат

Запитання 5

Що могло зробити люстерко?

варіанти відповідей
 

бідних зробити багатими

 
 

хворих зробити здоровими

 
 

злих зробити добрими

 
 

голодних зробити ситими

Запитання 6

За що образились злі феї?

варіанти відповідей
 

за те, що вилікували бджіл

 
 

за те, сильно гудуть

 
 

за те, що заважають спати

Запитання 7

Чому плакала дівчинка Лєра?

варіанти відповідей
 

її вкусив бульдог

 
 

її подряпав бульдог

 
 

її подряпала вівчарка

 
 

її вкусила вівчарка

Запитання 8

Що носила завжди із собою Емілія?

варіанти відповідей
 

гроші

 
 

люстерко

 
 

аптечку

 
 

фотоапарат

Запитання 9

Кому розповіла про свої пригоди Емілія?

варіанти відповідей
 

сусідам

 
 

батькам

 
 

подругам

 
 

чарівниці

Запитання 10

Хто подарував Емілії чарівні ножиці?

варіанти відповідей
 

батьки

 
 

чарівниця

 
 

однокласники

 
 

бабуся

ДОМАШНЄ  ЗАВДАННЯ:с.125-127 нав.виразно читати,  переказувати   за  планом (достатній),    скласти  свою  фантастичну   історію(високий)



20.03.23 Тема:Ігор  Росоковський  "Універсальні ліки"

Мета: поглиблювати знання учнів про фантастичні твори; розвивати навички діалогічного мовлення; удосконалювати техніку читання учнів, використовуючи різні види роботи над текстом;

збагачувати активний словниковий запас; учити правильно висловлювати власні думки;

розвивати увагу, пам’ять, зв’язне мовлення; виховувати любов  та милосердя до ближнього.

Перебіг  уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

II. МОВЛЕННЄВА РОЗМИНКА

1. Робота над скоромовкою.

Скоромовки скоромовлю

Із великою любов’ю

Щоби ловкі скоромовки

Збагатили рідну мову.

2. Дидактична гра  «Шифрувальники»

лікар - ар + и

машина - а + ин + ка

іно + планета – а + я + ни

3. Дидактична гра «Добери риму»

Урок - (крок, пісок, строк, сорок...)

Тато - (свято, багато, небагато, почато...)

Наука -(мука, штука, щука, порука...)

Істота - (охота, турбота, пустота, ...)

Почуття - (життя, биття, сміття, співчуття...)

Допомога – (змога, підмога, строга, довгонога…)

4. Дидактична гра «Склади слова»

Інопланетяни - (планети, план, теля. літо, лан, поле, політ, Інна, Яна, Таня, Толя, тип ...)

3. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ

— На цьому уроці ми будемо читати твір І. Росоховського «Універсальні ліки», проаналізуємо його та спробуємо дослідити, що врятує світ, які ліки необхідно винайти якнайшвидше.

4 СПРИЙМАННЯ Й УСВІДОМЛЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

1. Розповідання початку твору учнями.

-- Що в тексті Вам видалось дивним?

-- Які події є реальними, а які – фантастичними?

2. Гра «Бджілки». Самостійне напівголосне дочитування твору до кінця (с. 123-124)

Чому на іншій планеті спалахнула епідемія? Що розповіли прибульці?

3. Фізкультхвилинка.

4. Словникова робота.

Прочитайте виділені вислови та поясніть їх зміст.

5. Інсценізація уривка твору.

--  Придумайте ще одного персонажа та вставте його в сюжет вистави.

6. Гра «Павутинка дискусії»

-- Що найбільше схвилювало вас в поданій історії?

-- Який момент найбільше вразив?

-- Використайте «павутинку дискусії», доведіть свою думку.

Так

Проблема

Ні

Так, …

Чи можна врятувати світ співчуттям та любовю до інших?

Ні, …

Висновок

7. Гра  «Склади свою кінцівку оповідання».

-- Поміркуйте, як моли б розвиватися події далі.

VI. ПІДСУМОК УРОКУ.

— Який твір читали? Хто автор?

— Цікаво бути артистом?

— Хто найкраще зобразив свого героя?

VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Переказувати оповідання «Універсальні ліки».(Достатній)

Намалювати свою ілюстрацію до твору.(Середній)

Склади свою кінцівку оповідання (Високий)

Зоряна Живка, Зоя Жук, Добре вдома, оповідання для дітей"Приручити книжку — це майже як приручити звірятко. Спочатку їварто погладити по палітурці. Потім понюхати. Розгорнути й пошелестіти сторінками. Кинути оком на ілюстрації. Навмання прочитати кілька абзаців. І стає зрозуміло: твоя чи не твоя ця книжка. Якщо твоя — слід її хапати й бігти читати. А якщо не твоя — треба поставити на полицю й повернутися до неї з часом, за місяць чи за рік. Цей рецепт мене жодного разу не підводив". (Зоряна Живка)

 

Прочитай  оповідання :



 

Зоряна Живка, Зоя Жук, Добре вдома, оповідання для дітейУ кожного є дім.Пташки́ живуть у гніздах.Звірі — у норах.Риби — у річці чи в морі.
Бджоли — у вулику.
Мурахи — в мурашнику.
А равлик навіть носить свою хатку зі собою!
Книжки́ мешкають у книгарнях, у бібліотеках, на книжкових полицях осель.
Зорі — на небі.
Люди — в будинках.
А сміття живе на смітниках і в сміттярках. Це його оселя, і воно її дуже любить. Йому там затишно й зручно. Тому сміття дуже засмучується, коли люди необачно кидають його там, де заманеться. Тоді воно стає вуличним сміттям. 
Сміттям-безхатьком. День і ніч воно зажурено вештається містом або вздовж сільської дороги. І навіть — страшно подумати! — лісом.
Блукає, скиглить-шелестить, кидається під ноги перехожим, ніби приблудний пес. І тихенько просить: «Допоможіть мені дістатися до рідного смітника!»

Зоряна Живка, Зоя Жук, Добре вдома, оповідання для дітей

Але люди його чомусь не чують… Байдуже минають, інколи ще й невдоволено нарікаючи: «Скільки бруду розвелося! Яке в нас засмічене місто!»
А нещасне сміття тиняється хідниками та клумбами, парками і дитячими майданчиками, солодко мріючи про затишну сміттярку...

 

Домашнє  завдання: навчитись   виразно читати,     біографія (високий),     повідомлення "Що робити,щоб не було  засмічене село?"(достатній).

09.03.23 Тема:За Марією Солтис-Смирновою"Жила собі   урна"

Прослухайте казку
Пройдіть  тестування:
Запитання 1

Де було встановлено урну?

варіанти відповідей
 

У парку

 
 

У школі

 
 

Біля магазину

 
 

На пляжі

Запитання 2

Хто першим підійшов до нової урни?

варіанти відповідей
 

Бабуся

 
 

Хлопчик

 
 

Собака

 
 

Поліцейський

Запитання 3

Що кинув до урни господар собаки?

варіанти відповідей
 

Гілку з дерева

 
 

Залишки жуйки

 
 

Використану серветку

 
 

Тліючий недопалок

Запитання 4

Чому пакет з під соку не потрапив до урни?

варіанти відповідей
 

В урні було забагато сміття

 
 

Люди кинули пакет мимо урни

 
 

В обгорівшу урну небезпечно кидати сміття

 
 

Пакет випав з урни

Запитання 5

Що зробили дітлахи з урною?

варіанти відповідей
 

Обмалювали крейдою

 
 

Вимазали фарбою

 
 

Поцарапали цвяхом

 
 

Перевернули

Запитання 6

Що розбудило урну вранці?

варіанти відповідей
 

Гавкіт собаки

 
 

Гуркіт сміттєвоза

 
 

Шурхіт листя

 
 

Плач дитини

Запитання 7

Чому прибиральниця не витягла з урни сміттєвий пакет?

варіанти відповідей
 

Пакет зник

 
 

Пакет роз'їло якоюсь рідиною

 
 

Пакет розірвався

 
 

Пакет був пустим

Запитання 8

Як так сталося, що урна намокла?

варіанти відповідей
 

Поряд проїхала поливна машина

 
 

Пішов дощ

 
 

Облили діти з водяної іграшки

 
 

Урна розплакалась

Запитання 9

Кого злякалися пташки?

варіанти відповідей
 

Рудого кота

 
 

Тітоньки прибиральниці

 
 

Дощу

 
 

Трьох молодиків

Запитання 10

Чому урна зламалась?

варіанти відповідей
 

Було забагато сміття

 
 

Її били ногами

 
 

Зламав сильний вітер

 
 

Урну зробили неякісно

Запитання 11

Що намалювали на урні?

варіанти відповідей
 

Посмішку

 
 

Квіти

 
 

Ротик

 
 

Смуги

Запитання 12

Який атрібут з'явився у урни?

варіанти відповідей
 

Дашок

 
 

Кишеня

 
 

Утрамбовувач

 
 

Кришка

Запитання 13

Що треба робити, щоб скрізь було чисто?

варіанти відповідей
 

Поставити більше урн

 
 

Не смітити та прибирати після себе

 
 

Взяти на роботу більше прибиральників

 
 

Організовувати суботники

Домашнє     завдання: с.116-118навчитись  виразно читати,    створити   комікс за сюжетом казки"Жила собі урна"(високий рівень),поставити три  запитання  до казки(достатній)


08.03.23 Тема:ОлегПогинайко  " Про що співають птахи?"



Прочитай  розмову між татом і  донькою в  особах.(с.114 -116)
Доведи головну думку  оповідання рядками тексту.

Домашнє  завдання: с. 114-116 скласти план (високий), опис дівчинки (достатній), переказ оповідання (середній)


06.03.23Тема:Олег Погинайко "Про що співають  птахи?"

Прочитайте  твір на с. 144-116  і виконайте тести  :
Запитання 1

Які враження мала Марійка від перебування у лісі?

варіанти відповідей
 

 «Який він величезний!»

 
 

«Я опинилася в казці!»

 
 

«Як тут страшно!»

Запитання 2

Що робили мама і тато на галявині?

варіанти відповідей
 

тато готував їсти, а мама розкладала намет

 
 

 мама готувала їсти, а тато розкладав намет

 
 

збирали гриби і ягоди

Запитання 3

На яке запитання хотіли дати відповідь Марійка та її тато ?

варіанти відповідей
 

Про що співають птахи?»

 
 

 «Про що говорять тварини?»

 
 


«Про що шепоче листя?»

Запитання 4

У такому розмаїтті голосів і самому можна перетворитися

на ...

варіанти відповідей
 

 вовка

 
 

 зайця

 
 

птаха

Запитання 5

Чий це звук: «Сітт, сітт, сітт»?

варіанти відповідей
 

солов'я

 
 

 повзика

 
 

 горобця

Запитання 6

Птаха, пісня якої нагадує флейту: «Чай-фіть, чай-фіть, чай-фіть. Фліп, фліп».

варіанти відповідей
 

 синичка

 
 

 іволга

 
 

 зозуля

Запитання 7

Якого птаха вони помітили біля джерельця?

варіанти відповідей
 

 солов'я

 
 

 шпака

 
 

 голуба

Запитання 8

Що робив яскравий дятел?

варіанти відповідей
 

співав: «Тьох-тьох-тьох».

 
 

барабанив по дереву

 
 


ловив жаб на болоті

Запитання 9

Скільки птахів побачила Марійка?

варіанти відповідей
 

 жодного

 
 

чотири

 
 

 п'ять

 
 

десять

Запитання 10

Знайди відповідь на запитання: ,,Про що співають птахи? ''

варіанти відповідей
 

Вони співають про їжу: жабок, хробачків, черв'ячків, комашок.

 
 


Вони співають про життя, щастя, небо та волю. Адже живуть не в клітках, а в лісі. І це для них — найбільша

радість.

 
 

Вони співають про людей

Домашнє завдання: с 114-116 читати, відповісти на запитання.


25.05.22 Тема:"Надзвичайне можна знайти скрізь"

ОПОВІДАННЯ  НА с.152-153

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ : на с. 152-153 прочитати   оповідання і  виконати  тести.  
Запитання 1

Хто є автором твору "Тут усе є..."?

варіанти відповідей
 

Олександр Єфімов

 
 

Емілія Саталкіна

 
 

Василь Сухомлинський

Запитання 2

До якого жанру належить твір Олександра Єфімова "Тут усе є..."?

варіанти відповідей
 

Вірш.

 
 

Казка.

 
 

Оповідання.

Запитання 3

Де вчителька запропонувала провести урок малювання?

варіанти відповідей
 

У бібліотеці.

 
 

У спортзалі.

 
 

Надворі.

Запитання 4

Урок малювання був ...

варіанти відповідей
 

на першому уроці.

 
 

на третьому уроці.

 
 

на четвертому уроці.

 
 

на п'ятому.

Запитання 5

Як звати вчительку?

варіанти відповідей
 

Галина Анатоліївна.

 
 

Галина Іванівна.

 
 

Галина Петрівна.

Запитання 6

Якої пори року відбувався урок?

варіанти відповідей
 

Навесні.

 
 

Влітку.

 
 

Восени.

 
 

Взимку.

Запитання 7

Вітя Карацунька серед пухнастого снігу уявляв себе ...

варіанти відповідей
 

космонавтом на далекій невідомій планеті.

 
 

капітаном серед безмежного океану.

 
 

дослідником в Антарктиді.

Запитання 8

Яке завдання дала Галина Іванівна?

варіанти відповідей
 

Ліпіть снігову бабу.

 
 

Грайте у сніжки.

 
 

Ліпіть, кому що до вподоби.

Запитання 9

Світлана заходилась качати грудомахи для ...

варіанти відповідей
 

Чебурашки.

 
 

сніговика.

 
 

ведмедя.

Запитання 10

Оля вирішила зліпити ...

варіанти відповідей
 

їжачка.

 
 

сніговика.

 
 

Чебурашку.

Запитання 11

Хто нічого не ліпив?

варіанти відповідей
 

Вітя Карацунька.

 
 

Сергійко.

 
 

Борис.

Запитання 12

Які слова написав Вітя на снігу?

варіанти відповідей
 

Заєць, олень.

 
 

Зебра, ослик.

 
 

Лось, білка.

Запитання 13

Що дуже нагадувало оленя з ріжками?

варіанти відповідей
 

Засніжена гілочка молодої ялинки, що визирала із-за паркану.

 
 

Сніговий горбочок, що притулився до паркану.

 
 

Засніжена гілочка молодого каштану, що визирала із-за паркану.

Запитання 14

Що Віті допомогло побачити дива?

варіанти відповідей
 

Спостережливість і уява.

 
 

Байдикування і пустощі.

 
 

Небажання трудитися.

Запитання 15

Хто побачив сороку на розлогій яблуні?

варіанти відповідей
 

Світланка.

 
 

Вітя.

 
 

Сергійко.

 
 

Оля.

Запитання 16

Які слова оповідання підтверджують його назву "Тут усе є..."?

варіанти відповідей
 

Сніговий горбочок притулився до засохлого стебла якоїсь квітки - ну справжнісінький зайчик! Навіть хвостик є.

 
 

Як глянути на паркан і гілочку разом - дуже нагадує оленя з ріжками.

 
 

А хлопці вже борюкаються.

 
 

Дивіться, сорока!


24.05.22 Тема:"Творчість- безкінечне  пізнання  і   радість  втілення свого  задуму"
Запитання 1

Якого слова ознаки вітру НЕМАЄ у вірші

варіанти відповідей
 

тихий

 
 

ніжний

 
 

грізний

 
 

дощовий

 
 

сніжний

Запитання 2

Який танець танцює вітер із хмаркою?

варіанти відповідей
 

вальс

 
 

гопак

 
 

самбу

Запитання 3

Скільки альбомів із малюнками вітру вже є?

варіанти відповідей
 

1

 
 

2

 
 

3

 
 

4

Запитання 4

Яким словом характеризується лісове коріння у вірші Валентини Ткаченко «Лісове коріння»?

варіанти відповідей
 

дивовижне

 
 

цікаве

 
 

химерне

Запитання 5

На що схоже лісове коріння у вірші? (декілька правильних відповідей)

варіанти відповідей
 

каченя

 
 

лисиця

 
 

равлик

 
 

лелека

ДОМАШНЄ   ЗАВДАННЯ:с.151 виразно читати,виконати   тести.


23.05.22 Тема:"Іскринки творчості"

Домашнє  завдання: с.148-149 читати виразно,відповідати  на  запитання  в  кінці вірша.


19.05.22  ТЕМА:  ОКСАНА СЕНАТОВИЧ "БАЛАКУНИ". ПЕРЕВІРЯЮ  СВОЇ  ДОСЯГНЕННЯ.

Домашнє  завдання: с.146 навчитись виразно читати вірш,відповісти  на запитання,  с.147 перевірити   свої досягнення.

18.05.22 Тема: " Пес, відомий на весь  світ"

-Якби у вас була можливість поговорити з Баррі, про що була б розмова?

_ Які питання ви б поставили собаці-рятівнику?
- Чи хотіли б ви мати такого собаку?
- Придумайте  3 запитання до Баррі.


Баррі — собака-рятувальник, яка працювала у Швейцарії при монастирі Св. Бернара. Порода, до якої належав Баррі, згодом стала відома як сенбернар, проте він значно відрізнявся від сучасних сенбернарів — зокрема, мав темне забарвлення, витягнуту морду і був значно менший. Однак, у творах культури Баррі зазвичай зображують подібним до сучасних собак цієї породи. Баррі є найвідомішим з описаних сенбернарів — за своє життя він урятував щонайменше сорок осіб.    

ВИКОНАЙТЕ  ТЕСТИ

ЗАПИТАННЯ №1 з однією правильною відповіддю 

Як звали пса?

ЗАПИТАННЯ №2 з однією правильною відповіддю

Де жив Баррі-рятівник?

ЗАПИТАННЯ №3 з однією правильною відповіддю

Породу, до якої належав Баррі, через багато років назвуть...

ЗАПИТАННЯ №4 з однією правильною відповіддю

Скільки людей за 14 років врятував Баррі?

ЗАПИТАННЯ №5 з однією правильною відповіддю

Хто тренував псів-рятівників?

ЗАПИТАННЯ №6 з однією правильною відповіддю

Скільки років тому помер Баррі?

ЗАПИТАННЯ №7 з однією правильною відповіддю

Існує легенда про порятунок...

ЗАПИТАННЯ №8 з однією правильною відповіддю

Яка традиція існує в монастирі Святого Бернара?

ЗАПИТАННЯ №9 з однією правильною відповіддю

Який фільм знято компанією "Волт Дісней" про Баррі?

ЗАПИТАННЯ №10 з однією правильною відповіддю

Що зробив Баррі, щоб зігріти хлопчика, який ледве не загинув після сходження лавини?

ЗАПИТАННЯ №11 з однією правильною відповіддю

Де установлено пам'ятник Баррі?


Франция.Париж. Сенбернар Барри





ДОМАШНЄ  ЗАВДАННЯ:  скласти  план до оповідання на с.144-145.


17.05.22 ТЕМА: "Пес,відомий на весь світ. " (За матеріалами інтернет-джерел)

Домашнє завдання: навчитись виразно читати оповідання на с.144-145,відповідати на питання в кінці тексту.

16.05.22РОБОТА З ДИТЯЧОЮ  КНИЖКОЮ  ТЕМА: "НАРОДНІ СВЯТА"

Взяти в бібліотеці  оповідання про одне з народних свят і прочитати.

12.05.22 Тема:"Анатолій Костецький "Спішу  додому"

 Правильно прочитайте зашифроване оповідання.

РЕЧГОВІ

реЧгові дуйть од лошки ніраше. реТба мивити шодку, липоти вітки. го- Сьодні речгують няЛьо ренкоПет і ляО роМоз. ляО кривідла ківно. няЛьо ні- прис рейдук. рийПшла чивтелька леОна сиВалівна. заНеромба року.

 Словникова робота

Читання колонок слів

Гукає      гайда

Марив      удома

Навіть      негайно

Самоката      учорашнього

— Яке слово складається з двох частин? (Самоката)

— Від яких слів утворилося це слово?

— Доберіть синонім до слів марив (мріяв), негайно (терміново), гайда (біжімо).

Гра «Знайдіть рими та доберіть свої».

Микола — … (футбола).

Житті — … (іти).

Слава — … (справа).

Твою — … (стою).

Дні — … (мені).

Самоката — … (пускати).

Скоріш — … (спішиш).

Цуценя — … (дня).

ДОМАШНЄ  ЗАВДАННЯ: с.143-144навчитись виразно,в темпі читати,відповісти на питання  до вірша.

11.05.22 Тема:"Наші улюбленці"


Домашнє завдання:с.141-142 читати,відповідати на запитання в кінці тексту. 

10.05.22 "Ми разом  ходимо  під небесним дахом"

Домашнє завдання :с.141навчитись  виразно читати вірш,відповісти на  запитання.

05/05/22

ТЕМА:"Свято  різних  культур"


Домашнє завдання с.137-140 прочитати  декілька  разів, стисло  переказати.

04.05.22 ТЕМА: "Дружбу треба берегти"


Як правильно дружити, прочитай

І частку не де слід додай.

 ___ пропускай повз вуха поради і зауваження друга.


 ___ повчай друга постійно, в усьому і всюди.

 ___ допомагай другу в біді.

 ___ критикуй його на людях.

 ___ цікався захопленнями друга.

 ___ підбадьорюй у час скрути. 

Гра "Коментар"                                                                                                            

Я думаю, справжній друг – це той, хто…

Друг – моє третє плече

Дружба – найбільший скарб

ДОМАШНЄ  ЗАВДАННЯ: с.135 поділи текст на частини,добери до  них  заголовок.(це план до тексту)

03.05.22 

Тема: Нана Деменкова  " Дружок і образа"

УСНО  ДАТИ  ВІДПОВІДІ   НА ЗАПИТАННЯ , ЯКІ  Є У ВІДЕО.


Дружба починається з посмішки. Подивіться один на одного, усміхніться. У

вашій посмішці я помітила довіру і добре ставлення один до одного.

Посмішка – це ключик до душі кожної  людини, до розуміння один одного.

У важку хвилину другові подають руку допомоги. Прикладіть свою

долоньку до долоньки друга. Відчуваєте, яка вона тепла? Пронесіть це тепло

дружби через все життя.

. Інтерактивна вправа «Мікрофон»

Продовжте речення «Друг - це той, хто ...»

«Дружба - це ...», «Із чого починається дружба?»

- У кого з вас є друг?

- А чи можуть дружити тварини?

Які приклади такої дружби у вас є?

ДОМАШНЄ  ЗАВДАННЯ : с.135виразно навчитись читати,усно дати відповіді  на запитання:

-Знайдіть у тексті опис дружби Дружка з рибками

-Які поради дала Образа песику?

-Який висновок зробив Дружок?


28.04.22  Тема:" Щирість  і переконливість  розмови"


Запитання 1

Між ким відбувається розмова?

варіанти відповідей
 

між онучкою і бабусею

 
 

між онучкою і дідусем

 
 

між внуком і бабусею

 
 

між донькою і мамою

Запитання 2

Чому хвилюється дівчинка?

варіанти відповідей
 

бо бабуся не хоче приїхать

 
 

бо бабуся захворіла

 
 

бо бабусю покусали бджоли

 
 

бо бабусю покусали оси

Запитання 3

Де знаходиться дівчинка?

варіанти відповідей
 

у лісі

 
 

у лузі

 
 

на дачі

 
 

в степу

Запитання 4

Чим дівчинка зібралася лікувати бабусю? (3 правильні відповіді)


варіанти відповідей
 

бджоли, оси

 
 

джмелики, мурахи

 
 

кропива

 
 

крапельниці, уколи

Запитання 5

Які риси характеру має дівчинка? (2)

варіанти відповідей
 

Щире бажання допомогти

 
 

Байдужість

 
 

Турбота

 
 

Лінощі

ДОМАШНЄ   ЗАВДАННЯ с.134 навчитись  виразно  читати, відповісти на запитання  в кінці вірша.

27.04,22 ТЕМА: "Гарні не красиві слова, гарні  красиві  діла"


ДОМАШНЄ  ЗАВДАННЯ : с.133 навчитись  читати  виразно, відповідати на запитання в кінці  тексту.


26.04.22 ТЕМА:"Що,де, коли і як?"

ПРОЧИТАЙТЕ:


ДОМАШНЄ  ЗАВДАННЯ: ВИБРАТИ  І  ПРОЧИТАТИ   ТВІР    УКРАЇНСЬКИХ      ПИСЬМЕННИКІВ, ВМІТИ   ЙОГО  ПЕРЕКАЗАТИ.


25.04.22 Тема: "Узагальнення за прочитаним  розділом" (123-131)

Запитання 1

Що таке рима?

варіанти відповідей
 

Це назва танцювальних кроків

 
 

Це ім'я дівчинки

 
 

Це співзвучність прикінцевих частин слів в рядках


Запитання 2

Хто автор вірша "Дивосвіт, дивосвіт..."?

варіанти відповідей
 

Т. Шевченко

 
 

Любов Забашта

 
 

Л. Українка

Запитання 3

Які дві картини природи змальовані у вірші Т. Шевченка "За сонцем хмаронька пливе"?

варіанти відповідей
 

Сонце і небо

 
 

Сонце і поле

 
 

Хмара і море

Запитання 4

З якого вірша ці рядки " ...Я ж тут для всіх, а не для тебе лиш. І просто осінь щоб була красива."

варіанти відповідей
 

Розливається Дунай

 
 

Шипшина важко віддає плоди

 
 

Дядько Дощ

Запитання 5

З ким порівнюється дощ у вірші Д. Павличка "Дядько Дощ"?

варіанти відповідей
 

Із запорізьким козаком

 
 

З хлопчиком

 
 

З людиною-блискавкою

Запитання 6

Яке справжнє ім'я Лесі Українки?

варіанти відповідей
 

Лариса Петрівна Косач

 
 

Олена Петрівна Косач

 
 

Маруся Петрівна Косач

Запитання 7

Чим особливе гніздечко ремеза з вірша А. Качана "Розливається Дунай"?

варіанти відповідей
 

Таке ж як і в лелеки

 
 

У вигляді шапки

 
 

У вигляді рукавички

Виберіть правильний   варіант відповіді і запишіть у  зошит.



21.04.22 Тема:"МЕДІАВІКОНЦЕ: "МІЙ   УЛЮБЛЕНИЙ  ВІРШ"

с. 130 розглянути, написати відгук  про  книжку.



20.04.22 Тема: "Якій пташці присвятив вірш Анатолій Качан?"


ПРОЧИТАЙТЕ  ВІРШ  " САД"

В роки без світла і тепла

Цей сад у плавнях біля Бугу

Був і окрасою села,

І годувальником, і другом.

                                     

І досі сняться ще мені,

Та вже за сотні верст від саду,

То райські яблуні рясні,

То райські грона винограду.

 

Налитий сонцем виноград

І райські яблучка-корали

Манили влітку нас у сад,

Який ми Р а й с ь к и м називали.

Цей Р а й с ь к и й с а д був знищений уже в наші дні. Тому й виникає питання з цілком виразним підтекстовим смислом:

Без вороття летять роки,

Минають тижні-семиденки.

А де ж нові садівники?

Де наші юні Симиренки?


 ДОМАШНЄ  ЗАВДАННЯ : Навчитись  виразно читати  вірш  " Розливається Дунай", поставити два  запитання до вірша.

РОЗЛИВАЄТЬСЯ ДУНАЙ

Розливається Дунай,
А із-за Дунаю
З журавлями у наш край
Ремез прилітає.
Пташка ця непоказна
Має дивну звичку:
Навесні лише вона
В’яже рукавичку.
Ось поглянь: цвітуть сади,
А вона із пряжі
На вербі біля води
Рукавичку в’яже.
В рукавичці, як і слід,
Є аж два віконця, —
Щоб дивитися на схід
І на захід сонця.
Виглядають із гнізда
Ремезові діти.
Де комиш, верба, вода —
Там і рай на світі.

19/04/22

ТЕМА:"Я ж тут для всіх , а не для тебе лиш..."


— Відгадайте загадку.

✵ Квітка пишна, квітка гожа,

На троянду трішки схожа.

На кущах вона зростає.

Хто із вас цю квітку знає?

— Шипшина — чагарникова багаторічна рослина, представниця сімейства розоцвітих.

Лікувальні властивості шипшини знайомі людям з давніх часів: на Русі її плоди дуже цінувалися, їх уважали чудодійними. Шипшина — як комора з корисними речовинами і вітамінами. Вона знайшла застосування і для зміцнення організму, і для зцілення від різних захворювань.

ДОМАШНЄ  ЗАВДАННЯ:  навчитись виразно читати вірш "Шипшина", намалювати  ілюстрації  до вірша.

Шипшина важко віддає плоди.
Вона людей хапає за рукава.
Вона кричить: - Людино, підожди!
О, підожди, людино, будь ласкава.



14.04.22

ТЕМА: " УЗАГАЛЬНЕННЯ   ЗА   ПРОЧИТАНИМ   РОЗДІЛОМ"

ПІДСУМОК ЗА РОЗДІЛОМ " ПОЕЗІЇ ПРО ДИВОСВІТ ПРИРОДИ"

(Ч. 2, с. 131).

1.Читацька розминка. Прочитай скоромовку.

2. Рухлива вправа для очей.

https://www.youtube.com/watch?v=JIyT3dp457Y

3.Мотивація навчальної діяльності. Закріплення вивченого матеріалу. Пройти тест.

https://vseosvita.ua/test/start/vvd167

КОД vvd167

4.Домашнє завдання

Виправити допущені помилки

Фотозвіт надсилати в особисті повідомлення

13.04.22

ТЕМА: РОБОТА З ДИТЯЧОЮ  КНИЖКОЮ : КАЗКИ З УСЬОГО  СВІТУ

Скільки казок на землі? Тисячі. У кожного народу вони є, у кожного часу. У цьому розділі зібрані найрізноманітніші і цікаві народні казки.
Народні казки – своєрідний вид усної пригодницької літератури. Як з неослабною увагою читаємо ми сучасні фантастичні повісті про пригоди людей на далеких планетах, так з величезним інтересом стежимо і за подорожами казкових героїв. Ці казки створені не письменниками, а народом. Вони передавалися з вуст у вуста протягом століть, і дійшли до нас завдяки мистецтву казкарів – талановитих оповідачів і своєрідних їх творців.

Подяка жаби

Подяка жабиТрапилося це давним-давно. Жив у одному селі старий, і було у нього три дочки.

Ішов якось раз цей старий повз занедбану криницю. Раптом бачить – спіймала змія жабу, того дивись проковтне. Шкода стало старому жабу, підняв він із землі камінь, на змію замахнувся й крикнув:

– Агов, змія, відпусти  жабу, я тобі за це свою дочку заміж віддам. Повернула змія до старого голову, язиком клацнула і швидко в траву втекла.

– Ну, жабо, скачи  додому! – засміявся старий і далі пішов, а про обіцянку свою й думати забув.

Тільки, ось, увечері постукався у будинок старого незнайомий юнак і говорить:

– Прийшов я, старий, за твоєю дочкою. Обіцяв ти її, за мене заміж віддати.

Обімлів старий – слова з страху вимовити не може. “Що ж я за дурень такий, – думає.- Як же я не зрозумів, що це не проста  змія була, а змій підступний!” Зібрався старий з духом і відповідає юнакові:

– Пам’ятаю я, про свою обіцянку. Тільки ось невдача – дочок  у мене три. Не вирішив я поки що, яку з них заміж віддати. Приходь ти краще у ніч повного місяця, тоді й поговоримо.

– Добре, – погодився юнак, – домовилися. Як повний місяць над горою зійде, я й прийду.

Сказав і зник, начебто й не приходив зовсім. Засмутився старий не на жарт, цілісінький день тяжкі думи думає: як дочок своїх від змія вберегти. А місяць усе яскравіше ночами світить – призначений час наближається. Покликав тоді старий своїх дочок і каже:

– Пробачте мене, нерозумного. Пообіцяв я одну з вас за змія заміж віддати. Прийде він завтра. Що нам тепер робити?

Почули дочки батькову мову, побіліли з страху.

– Не піду я за змія заміж! – сказала старша дочка.

– Я теж не піду, – сказала середня.

А молодша промовчала, що робити, не знає: і батька шкода, і до змія йти боязко. Подумала вона, подумала й відповідає:

– Не засмучуйтеся, батьку, піду я за змія заміж, раз ви таку обіцянку дали. Заплакав старий.

– Вибачай мене, дочко, за мою дурість, – говорить. Скорилася бідна дівчина долі, сіла біля вікна, чекає, коли змій за нею з’явиться. Раптом чує скребеться хтось за дверима. Вийшла вона, бачить-сидить біля будинку жаба.

– Доброго дня, красуне, – говорить жаба.- Чула я, що виходиш ти заміж за змія підступного. Не по любові, мабуть, виходиш. Так ти не бійся, я тобі допоможу, як твій батечко мені допоміг. Тільки, коли до нареченого своєго підеш, захопи із собою гарбуз та тисячу голок.

Настала, нарешті, ніч повного місяця. Зійшов над горою повний місяць, і у ту ж мить з’явився на подвір’ї змій – юнак.

– Ну що, старий, вирішив яку дочку за мене заміж віддаш?- запитує.

– Молодшу віддам, – відповідає старий.

Попрощалася дівчина з батьком і сестрами й разом з нареченим у дорогу відправилася. Довго йшли вони лісом, у гори піднімалися, поки не прийшли, нарешті, до великого озера.

– Отут я й живу, – сказав юнак. – Стрибай у воду! Подивилася дівчина у воду, злякалася: тванню зеленою затягнута, звідусіль зміїні голови стирчать – дівчину розглядають.

Згадала вона жабині настанови й каже:

– Перш ніж увійду я у хату твою, втопи у своєму ставку мій гарбуз, та голки мої в дно запхай.

– Добре, давай сюди своє придане, – погодився юнак. Кинув він гарбуз у воду, топить його, топить, а потопити не може, все він на поверхні плаває. Розсердився тоді юнак-змій і висипав голки на дно. А дно мулисте. Застромилися голки у болотисте дно вістрям нагору. Юнак-Змій на них і наступив! Завив він зло від болю й умить свій справжній вигляд прийняв – перетворився у величезного страшного змія. Засичав змій:

– Ах ти, негіднице! Обдурити мене здумала! Не чекай тепер милості! Закричала дівчина й по стежці подалі від озера побігла.

Бачить – стоїть серед дерев маленька капличка. Сховалася там дівчина – ледь дихає від страху.

Підповз змій до каплички, так як зарегоче:

– Знайшла, де від мене сховатися! Роздавлю тебе, як яєчну шкарлупку! Оповив він капличку щільним кільцем, усе міцніше й міцніше стискає. Захрумтіла капличка, ось –  ось дах завалиться, стіни вже гойдаються.

“Немає мені тепер порятунку, – думає дівчина.- Задушить мене змій!” Зібрала вона останні сили й ледь чутно прошептала:

– Допоможи мені, жабко, порятуй мене!

Та у ту ж мить стихло усе навколо. Перестали стіни гойдатися, не чути зміїного реготу. Відкрила дівчина очі, бачить – з’явилося казна-звідки ціле море жаб, сила-силенна. Сіли вони на спину змієві підступному й давай його топтати й кусати. Топтали, топтали, поки дух з нього зовсім не вибили.

Вийшла дівчина зі свого укриття, жабам поклонилася.

– Спасибі вам, – говорить, – якщо б не ви, не бачити мені більше неба синього й місяця ясного.

Повернулася дівчина додому жива-здорова на радість батькові й сестрам. А потім за гарного хлопця заміж вийшла й жила довго й щасливо.


Домашнє завдання:   прочитайте  казку, стисло  перекажіть.   






 







Комментариев нет:

Отправить комментарий