Математика

24.03.23
ТЕМА:ПОВТОРЕННЯ   ВИВЧЕНОГО.


 Виконай ділення іменованих чисел

6292 т : 44 т                      102 грн 80 к. : 40

 

    Виконай дії та обчисли значення виразу.

21 · (6750 – 21182 : 89) + 178004

 

5. Нерівність 3200 : а < 320 буде істинною, якщо а дорівнює

А) 4              Б) 10                  В) 100                      Г) 5

 

 Довжина прямокутника 8 см, а ширина – на 5 см менше. Побудуй цей прямокутник і обчисли його площу.

 

ДОМАШНЄ   ЗАВДАННЯ:№433(середній), №435 (достатній),№440,441 (високий) ПОВТОРІТЬ, БУДЬ ЛАСКА , ТАБЛИЧКУ .


23.03.23 
ТЕМА: Письмове ділення  чотирицифрових чисел на двоцифрові.

Письмове ділення трицифрових

чисел на двоцифрові у випадку двоцифрової частки

(Алгоритм роботи).

  1. Ділене…, дільник…
  2. Перше неповне ділене…

Отже, у частці буде …цифри.

  1. Поділимо … десятків  на ….

Дорівнює…

  1. Перевіримо. Помножимо дільник на це число. Одержимо… Це число менше від першого неповного діленого. Отже, цифру…дібрано правильно.
  2. Віднімемо від першого неповного діленого (…) одержаний добуток.
  3. Друге неповне ділене… од. Поділимо його на число… Дорівнює…
  4. Перевіримо. Помножимо дільник на це число. Одержимо… Це число

дорівнює другому неповному діленому. Отже, цифру дібрано правильно.

  1. Віднімемо від другого неповного діленого знайдений добуток. Остачі немає.

3        рівень

1.Обчисли

832:64                  888:37

2.Задача

Космонавт Анатолій  Семенович Левченко був у космосі 7 діб, Георгій  Степанович Шонін був у космосі 4 доби, а Георгій  Тимофійович Береговий-3 доби. Скільки в середньому діб перебував у  космосі кожний космонавт?

4        рівень

1.Обчисли.

966:42+812:58=

2.Задача

Український космонавт Олександр Олександрович Волков був у космосі 3 рази. Першого разу політ тривав 64 доби, другого-151 добу, а третього-175 діб. Скільки в середньому діб перебував  у космосі цей космонавт  протягом одного польоту?


Домашнє   завдання:№ 430 №431(високий),   №427(достатній), №426(середній)

22.03.23
ТЕМА:Письмове   ділення  з   остачею  на двоцифрове   число.
1 . Хвилинка каліграфинка 573
2. Усний  рахунок:   16 зменшити на 2, 42 збільшити у 2,  420 зменшити у 10, 543 : 100, 804:10

За  № 417 перевір, чи правильно  виконано обчислення.
Розв`язування задач №419
ДОМАШНЄ  ЗАВДАННЯ : №415(середній),  №421(достатній), №420(високий)

21.03.23

Тема :Округлення  чисел.Послідовне ділення.Письмове ділення на двоцифрове число виду 828:92.

Каліграфічна хвилинка

 — Утворіть чотирицифрові числа з цифр 2 і 3. Пропишіть їх каліграфічно

 Обчисліть вирази способом послідовного ділення.

Частка у таблиці

Вираз із завдання підручника

910 : 70

910 : (10 • 7)

5700 : 30

5700 : (10 • 3)

2700 : 300

2700 : (3 • 100)


— Обчисліть частки 117 і 13; 108 і 27; 238 і 34 з коментуванням.

— За таблицею  складіть і розв`яжіть  задачу. 

Фарба

Кількість відер

Маса одного відра

Маса

Біла

28

однакова

600 кг

Блакитна

12


 ПЕРЕГЛЯНЬТЕ  ВІДЕОУРОК

Підсумок уроку.  Вправа «Мікрофон»

— Чого навчилися на уроці?

— Які знання знадобилися для виконання письмового ділення на двоцифрове число?

— Які завдання були легкими, які — змусили замислитись?

ДОМАШНЄ   ЗАВДАННЯ: №407(середній), №412 (достатній), №412, карточка.




20.03.23

 Тема :Задача на пропорційне ділення.Розв`язування рівнянь. Обчислити   периметр і площу фігури.

Поясни  алгоритм розв`язування  рівнянь:
х*5=40+5                 х+(260-140)=560
Виконай   з  поясненням: №395
Виконати завдання №399 з коментуванням.
Домашнє завдання: Середній :567*34         543*81      254*342       143*231
Достатній:№396 ,392  Високий: №401,402


10.03.23   Тема:Письмове  множення на двоцифрове  число.

I. Контроль і закріплення знань учнів

1. Усні обчислення Гра «Замкни коло».

 

 

2. Завдання для опитування

✵ 7 кг : 2, 10 дм : 4, 2 м : 5 см, 1 год. : 5.

✵ Маса і кавуна становить 3 кг. Яка маса 2/10 кавуна?

✵ Обчислити: 209 · 67, 95 · 43.

✵ Скласти рівняння за поданими умовами й розв’язати їх.

а) Невідоме число зменшили у 23 рази і дістали 828. Знайти невідоме число.

б) Число 957 зменшили на невідоме число і дістали 33. Знайти невідоме число.

II. Вивчення нового матеріалу

1. Множення багатоцифрового числа на двоцифрове — пояснення за вправою № 344

2. Первинне закріплення за вправою № 345

Два приклади виконати із  коментуванням, решту — самостійно.

III. Розвиток математичних умінь учнів

1. Розв’язання задачі № 349 за рівнями

 IV. Підсумки уроку

 V. Домашнє завдання

№347 (середній),  №351,350 (достатній), №348,352(високий)




09.03. 23
Тема:Повторення  вивченого. Обчислення виразів.Розв`язування задач.

Повторіть:




Самостійна   робота
Запитання 1

444 000:4=

варіанти відповідей
 

101 000

 
 

111 000

 
 

11000

 
 

100100

Запитання 2

640 000:80=

варіанти відповідей
 

80

 
 

800

 
 

8000

 
 

80000

Запитання 3

640 000:800=

варіанти відповідей
 

80

 
 

800

 
 

8000

 
 

80000

Запитання 4

29 340:60=

варіанти відповідей
 

486

 
 

476

 
 

489

 
 

467

Запитання 5

1800:300=

варіанти відповідей
 

6

 
 

60

 
 

600

 
 

6000

Запитання 6

4000:800=

варіанти відповідей
 

5

 
 

50

 
 

500

 
 

5000

Запитання 7

20700:300=

варіанти відповідей
 

66

 
 

96

 
 

69

 
 

99

Запитання 8

734500:500=

варіанти відповідей
 

1357

 
 

1469

 
 

12548

 
 

2541

Запитання 9

145800:600=

варіанти відповідей
 

243

 
 

432

 
 

234

 
 

351

Запитання 10

7800:50=

варіанти відповідей
 

452

 
 

651

 
 

516

 
 

156

Запитання 11

56700:90=

варіанти відповідей
 

360

 
 

630

 
 

603

 
 

306

Запитання 12

53400:300=

варіанти відповідей
 

214

 
 

135

 
 

154

 

178

Підсумок   уроку

Домашнє  завдання:

Високий : Розв`язати рівняння : х-149360=412:4

Розв`язати задачу:З  двох міст, відстань між якими 800км     одночасно  назустріч один одному виїхали два поїзди  й  зустрілися  через 5 годин. Швидкість  першого поїзда 75км/год.З  якою швидкістю  рухався  другий  поїзд?

Достатній: Знайти  значення виразу ( у-1320): 40,якщо у=2ооо,у=3280,   у=12600

140400: 80               192420:9

Середній:  Виконати в стовпчик  :1500 *300           840*200          5600*40

8760-875         5409+864         456*32


             08.03.23

Тема:Розв`язування  задач на  зустрічний  рух. Розв`язування рівнянь.




Домашнє завдання : В : №341, 342   Д:  № 340   С. Карточка


07.03.23
Тема:Перевірка  ділення множенням. Розв`язування задач.

I. Контроль і закріплення знань учнів

1. Усна лічба за картками

 


2. Завдання для опитування

— До якої частини мови належать дроби?

— Як називається число над лінією дробу?

— Як називається число під лінією дробу?

— Обчислити зручним способом.

8 · 7 · 5, 2 · 4 · 25 · 5, 15 · 7 · 4, 5 · 9 · 2 · 6.

3. Виконання тестового завдання

1) Яка частина фігури заштрихована?

 

image189

а) 3/5; б) 3/8; в) 1/8; г) 5/3.

2) Яка нерівність правильна?

а)   4/5 < 1;

б)   1 < 7/8;

в)    11 > 5/11;

г)    1/6 > 1/6

3) 3/4 від числа 60 дорівнює:

а)   48;

б)   12;

в)    15;

г)   3.

4) Щоб знайти 1/6 від суми числа 840 і 60, треба:

а)   840 : 6;    

б)    (840 + 60) · 6;

в)    (840 + 60) : 6;

г)    840 + 60 : 6.

III. Розвиток математичних умінь учнів

1. Самостійне розв’язання задачі №330

2. Розв’язання задачі № 331

✵ високий і достатній рівень знань — самостійно;

✵ решта — після виконання короткого запису.

IV.Підсумок  уроку

V. Домашнє завдання:

№ Достатній: №333, високий №334,329

середній №328



06.03.23
Тема: Усне і письмове  ділення круглих чисел. Розв`язування задач за поданим планом.

1. Розв’язати рівняння.

х : 15 = 1 000

х : 80 = 400

x · 8 = 400

2. Завдання для опитування Скласти вираз і розв’язати:

✵ від добутку чисел 82 000 і 9 відняти добуток чисел 67 800 і 3;

✵ до добутку чисел 129 000 і 6 додати добуток чисел 257 і 500;

✵ добуток чисел 507 і 400 збільшити на частку чисел 288 953 і 

II. Вивчення нового матеріалу

1. Пояснення вчителя за вправою №319


 



2. Первинне закріплення за вправою № 320 ( розв’язати з коментуванням верхній рядок, решту — самостійно)

3. Розв’язання задачі № 322(Розв`яжи задачу , скориставшись  планом)

 4. Вправа № 323  

3. Підсумок  уроку

4. Домашнє   завдання: №324, 325 .Повторіть, будь ласка, табличку.



25.05.22

                     Діагностична робота № 8                         

 

                                 Приклади

 

64:16  =                                   72:24=

76:19=                                     84 : 14 =                             

360 : 90 ∙ 4 =                           830 – 100 : 4=

 

                                    Завдання

1    від 35 =                    2      від 30 =           

5                                     3

 

                                   Рівняння

827 – Х = 364 + 285                       540 : a = 60                    

 

                                     Задача                                                                                                          Швейна майстерня отримала 50 м тканини.  П’яту частину всієї тканини використали на пошиття штор, а з решти  тканини пошили скатертини, витрачаючи на кожну по 4 м тканини. Скільки скатертин пошили?

 

                                    Задача

                                                                      1

    Ширина прямокутника – 20см , це    4  від його довжини. Знайди периметр прямокутника.         

 

                                    

                                       

 














24.05.22 ТЕМА:"ПОВТОРЕННЯ"

ЗГАДАЙ  ВИВЧЕНИЙ  МАТЕРІАЛ,  РОЗВ`ЯЖИ   ЗАДАЧІ

 Круглі числа — це числа, де на місці одиниць стоїть нуль.

1.

✵ круглі числа: 130, 320, 890, 590, 290, 650;

✵ числа, які більші за число 145: 392, 590, 320, 287, 890, 198, 903, 590, 290, 438, 876, 332, 650, 291, 764, 238, 484;

✵ парні числа: 130, 392, 764, 320, 890, 198, 590, 128, 290, 438, 876, 332, 132, 650, 764, 238, 484;

✵ числа, які мають 3 сотні: 392, 320, 332;

✵ числа, які мають 9 десятків: 392, 890, 198, 590, 290, 291;

✵ числа, які мають 0 одиниць. 130, 320, 890, 590, 290, 650.

2. Збільшіть на 1

231 + 1 = 232

450 + 1 = 451

900 + 1 = 901

406 + 1 = 407

765 + 1 = 766

479 + 1 = 480

755 + 1 = 756

Зменшіть на 1

191 - 1 = 190

470 - 1 = 469

600 - 1 = 599

437 - 1 = 436

752 - 1 = 751

470 - 1 = 469

701 - 1 = 700

3. Запиши «сусідів» чисел:

139 140 141; 538 539 540; 767 768 769; 799 800 801.

4.

675 + 1 = 676

780 - 1 = 779 

319 + 1 + 1 = 321

1 - 1 = 0          

910 + 1 = 911   

400 - 1 - 1 = 398

5.

100 см = 10 дм 

1 км = 1000 м

15 дм < 200 см

3 дм - 6 см < 28 см

45 дм > 4 м 

4 м + 4 дм < 50  дм

6.

Р (периметр) — ?

Р= (а + b) ∙ 2

Розв’язання.

7.

Розв’язання.

8.

Розв’язання.

9. 342 — 3 сотні; 508 — 5 сотень; 321 — 3 сотні; 600 — 6 сотень; — 530 — 3 десятки; 785 — 8 десятків; 400 — 0 десятків; 113 — 1 десяток; — 306 — 6 одиниць; 720 — 0 одиниць; 551 — 1 одиниця; 200 — 0 одиниць.

ДОМАШНЄ   ЗАВДАННЯ: №712,№713


23.05.22 ТЕМА:"ПОВТОРЕННЯ  ВИВЧЕНОГО  ЗА  РІК"


Домашнє завдання: № 706,   №707,    № 710 ,      №711.


20.05.22 ТЕМА:" ПОВТОРЕННЯ  ВИВЧЕНОГО"

ДОРОГІ, МОЇ, ТРЕТЬОКЛАСНИКИ , ПЕРЕГЛЯНЬТЕ  УВАЖНО  (можна і декілька разів) ВІДЕОУРОКИ,  ВИ  КРАЩЕ   ЗРОЗУМІЄТЕ  ТЕМУ "ДРОБИ"  





ДОМАШНЄ   ЗАВДАННЯ:  РОЗВ`ЯЗАТИ  З  ВІДЕОУРОКІВ  ТІ   ЗАДАЧІ ЧИ   ПРИКЛАДИ, ,ЯКІ ВАМ  БУЛИ   НЕ    ДУЖЕ    ЗРОЗУМІЛІ,


19.05.22
 ТЕМА:"ПОВТОРЕННЯ  ВИВЧЕНОГО"






ДОМАШНЄ  ЗАВДАННЯ :  передивіться  відеоуроки , зупиняючи відео виконайте завдання на вибір.


18.05.22 ТЕМА:"ОЗНАЙОМЛЕННЯ З ПИСЬМОВИМ ДІЛЕННЯМ  ВИДУ 952:4"


ДОМАШНЄ  ЗАВДАННЯ: №696, №702, №705


17.05.22 ТЕМА: "ПОВТОРЕННЯ  ВИВЧЕНОГО"



Виконати дії письмово

 

      548 – 329                              

 

      257 + 698 

 Розв’яжи рівняння

 

(764 – 315) + х = 470 

 Накресліть три відрізки. Перший завдовжки 6 см, другий – у 2 рази коротший від першого, а третій на 3 см довший від першого.

БАЖАЮ  УСПІХІВ!!!


16.05.22 Тема:"ОЗНАЙОМЛЕННЯ  ЇЗ ПИСЬМОВИМ  ДІЛЕННЯМ  ВИДУ 384 :6"




ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ: №690, №691, №693 ПОВТОРЮЙТЕ, БУДЬ ЛАСКА, ТАБЛИЧКУ.

13.05.22 Тема:"Повторення ділення двоцифрового числа на одноцифрове. Письмове  ділення на одноцифрове  число виду 658:2"


Домашнє завдання: №684, №687 (два приклади під поясненням)

12.05.22 Тема:"Ознайомлення  з  письмовим діленням"

В підручнику на с.90 №677 пояснення письмового ділення, згадайте,як виконували на консультації, у п`ятницю ще  повторимо алгоритм письмового  ділення.
ДОМАШНЄ  ЗАВДАННЯ: №678 (обчислення виконуйте  збоку коло рівняння в стовпчик), №682

11.05.22 Тема:"Повторення ділення з остачею"

Домашнє  завдання с.85 повторити правило, виконати  приклади 57:4   68:5    98:8     95:6      60:9        80:3     320:3      440:4    

10.05.22 Тема:"Ознайомлення  з  письмовим множенням".

Запишіть та обчисліть 4 вирази

39*20=     24*40=    48*20=    23*30=

 Повторюємо

— Які числа називають круглими?

— Називайте найближче кругле число.

17 (20); 31 (30); 54 (50); 89 (90); 13 (10); 78 (80)

— Доповнюйте до круглого числа.

99 (100); 317 (320); 73 (80); 166 (170); 415 (420)

Домашнє завдання: №674, повторіть табличку множення і ділення.

09.05.22 ТЕМА:"  ПОВТОРЕННЯ   ВИВЧЕНОГО  ЗА  РІК.  ОЗНАЙОМЛЕННЯ   З  ПИСЬМОВИМ  МНОЖЕННЯМ  І   ДІЛЕННЯМ"

Домашнє  завдання: С.88 вив.поравило, №666,   №667
  





06.05.22 ТЕМА:"Ділення з остачею."


ДОМАШНЄ  ЗАВДАННЯ: №642,  №648,  №649     с.85 внизу  вивчити  правило.


05.05.22
ТЕМА"  Ділення  з остачею"



Домашнє завдання :№ 636 (усно),  №634,  №637,   №640



04.05.22 ТЕМА: "ПОРІВНЯННЯ  ДРОБІВ"

ДОМАШНЄ  ЗАВДАННЯ: №621, №627,  №628



03.05.22 ТЕМА:  САМОСТІЙНА   РОБОТА

1. Обчисли:  84:21    90:45    70:14   720:4     68:17    540:4    780:2     52:13
2.Знайди 1/ 4 години,     1/4 доби,  1/3хвилини,  
3. Знайди число , якщо1/5 його дорівнює 20
4. Учень прочитав 16 сторінок,що становить 1/4 сторінок всієї книжки. Скільки  сторінок у  книжці?

650

02.05.22 Тема: "Повторення::  знаходження   числа  за  його  частиною"






ДОМАШНЄ  ЗАВДАННЯ : №620,  №623,   №624



 29/04/22 Тема: " Дроби"
      

















1. Знайти частку й остачу: 60 : 8.

а)    7 (ост. 2);

б)    7 (ост . 4);

в)    6 (ост. 12);

г)    8 (ост. 4).

2. Скільки годин становить 1/4 доби?

а)    12 год.;

б)    8 год.;

в)    3 год.;

г)    6 год.

3. В одному бідоні 48 л води, а у другому — -1/3 тієї води, що є в першому бідоні. Скільки літрів води у другому бідоні?

а)    16 л;

б)    45 л;

в)    24 л;

г)    12 л.

4. У квадрата заштрихована така частина:

image19

5. У книзі 60 сторінок. Оля прочитала третю частину книги. Скільки сторінок залишилось Ользі прочитати?

а)    20;

б)    10;

в)    40;

г)    30.

6. Знайти число, яке записане у вигляді суми розрядних доданків: 500 + 70 + 8.

а)    758;

б)    578;

в)    857;

г)    875.

 

II. Формування вміння знаходити число з його частиною

1. Задача

Відрізок AK становить 1/4 відрізка AB і дорівнює 20 мм. Знайти довжину відрізка AB.


 

Яку частину відрізка AB становить відрізок AK? Скільки таких четвер - тих є у цілому відрізку AB? Яка довжина однієї четвертої частини відрізка AB? Як знайти всю довжину відрізка AB?


28.04.22 ТЕМА:"Знаходження  частини  від  числа.Ділення двоцифрового  числа на двоцифрове  способом  випробовування."


ДОМАШНЄ   ЗАВДАННЯ : №614  № 615



27.04.22 ТЕМА: " ДРОБИ"







ДОМАШНЄ  ЗАВДАННЯ :№610,  №611(УСНО),    №:612.


26.04.22 ТЕМА: "ЗАКРІПЛЕННЯ  ВИВЧЕНОГО   МАТЕРІАЛУ  НА  МНОЖЕННЯ  І   ДІЛЕННЯ".

Виконай    приклади:
. 96 : 3    72 : 4       63 : 7     64 : 16      90 : 18       56 : 14         72 : 12        85 : 17              60 : 15 

Розв`яжи задачу:. Треба розлити олію в каністри. У 6 малих каністр налили 24 л. Велика каністра вміщує у 2 рази більше олії. Скільки необхідно великих каністр, щоб розлити 96 л олії?

Розв`жи  рівняння :  х : 5 = 63 – 45                  х – 230 = 38 · 5

ДОМАШНЄ   ЗАВДАННЯ  : №606, №  608,  №609


25.04.22 ТЕМА:"ДІЛЕННЯ ВИДУ 360:2. ПОРІВНЯННЯ  ЧАСТИН  ЧИСЛА"

Перевір результат множення дією ділення.   16 · 5 = 80    4 · 19 = 76    24 · 3 = 72                                                                                                            80 : 5 = 16   76 : 4 = 19    72 : 3 = 2
ВИКОНАЙ   ПРИКЛАДИ :
 360 : 2        650 : 5        480 : 4            90 : 6                      720 : 3                280 : 7 

ДОМАШНЄ    ЗАВДАННЯ : №595,   №601, №599





22.04.22 ТЕМА:"ПЕРЕВІРКА МНОЖЕННЯ  ДІЛЕННЯМ"



ДОМАШНЄ  ЗАВДАННЯ: с.78 правило, №583, №588, №592



21.04.22 ТЕМА:"ПЕРЕВІРКА  ДІЇ  ДІЛЕННЯ  МНОЖЕННЯМ"



ДОМАШНЄ  ЗАВДАННЯ: с,77 правило №578, №579

20.04.22 ТЕМА:"ДІЛЕННЯ  ДВОЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ НА ОДНОЦИФРОВЕ  ЧИСЛО  СПОСОБОМ  РОЗКЛАДАННЯ  НА  ЗРУЧНІ   ДОДАНКИ,  ЗНАХОДЖЕННЯ  ПОЛОВИНИ ,  ТРЕТИНИ,  ЧВЕРТІ  ВІД  ЧИСЛА"




ЗГАДАЙТЕ  ВИВЧЕНИЙ  МАТЕРІАЛ

 

 ДОМАШНЄ  ЗАВДАННЯ:№567, №570

19.04.22 Тема: " ПОВТОРЕННЯ   ВИВЧЕНОГО"
 Математичний диктант(виконай).
•   Яке число в 7 разів менше 280?
•   Яке число на 7 менше 280?
•   У скільки разів 600 більше 100?
•   Па скільки 600 більше 100?
•   У скільки разів 10 менше 200?
•   На скільки 10 менше 200?
•   Яке число в 4 рази більше 13?
•   Яке число на 4 більше 13?
•   Яке число в 6 разів менше 66?
•   Яке число на 6 менше 66?
•   Яке число зменшили в 8 разів і отримали 40?
•   Яке число зменшили на 8 і отримали 40?
 ОБЧИСЛИ  ЗРУЧНИМ ДЛЯ СЕБЕ  СПОСОБОМ:
64:4     75:5      76:4      93:3     46:2
92:4     96:8       57:3     63:3      66:6
РОЗВ`ЯЗАТИ   ЗАДАЧУ   ДВОМА   СПОСОБАМИ:
З першої  ділянки зібрали  40кг моркви,  а з  другої - 12кг. Усю моркву розклали в сітки по 4 кг в  кожну. Скільки  одержали  сіток з  морквою?
БАЖАЮ  УСПІХІВ!!!
 


18.04.22 ТЕМА:"Перевірка  дії  ділення  множенням.Ділення  виду  72:12,  120:15"


Самостійна робота :
56 : 4 =        60 - 50 : 5 =         80 : 2 : 2 =        800 - 150 • 3 = 
42 : 3 =        100 -80 : 4 =        90 : 3 : 5 =        360 + 40 : 4 = 

Переглянь : https://www.youtube.com/watch?v=5UDWLIJj1V4
84:4 = 21              80:5 = 16             54:3 = 18
21-4 = 84             16-5 = 80             18-3 = 54

Домашнє завдання :№573, №580,  №581, с.77 правило.

13.04.22


ТЕМА: Множення виду 230*3   .Віднімання іменованих чисел. Розв`язування  задач.

ОПРАЦЮВАТИ УСНО  № 522. ВИКОНАТИ В ЗОШИТ  № 521,  №523, №524 

ПЕРЕГЛЯНЬТЕ ВІДЕОУРОК



 


14.04.22  

ТЕМА :"ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНИХ  ВИПАДКІВ  МНОЖЕННЯ І  ДІЛЕННЯ. РОЗВ`ЯЗУВАННЯ   ЗАДАЧ.  КРЕСЛЕННЯ  КОЛА.







ДОМАШНЄ  ЗАВДАННЯ : №530,  №542,  №537,   №538




Комментариев нет:

Отправить комментарий