6292 т : 44 т
102 грн 80 к. : 40
Виконай дії та обчисли значення виразу.
21 · (6750 – 21182 : 89) + 178004
5. Нерівність 3200 : а < 320 буде істинною, якщо а
дорівнює
А) 4 Б) 10 В) 100 Г) 5
Довжина прямокутника 8 см, а ширина – на 5 см менше. Побудуй цей
прямокутник і обчисли його площу.
Письмове ділення трицифрових чисел на двоцифрові у випадку двоцифрової частки (Алгоритм роботи).
Отже, у частці буде …цифри.
Дорівнює…
дорівнює другому неповному діленому. Отже, цифру дібрано правильно.
|
3
рівень 1.Обчисли 832:64 888:37 2.Задача Космонавт
Анатолій Семенович Левченко був у
космосі 7 діб, Георгій Степанович
Шонін був у космосі 4 доби, а Георгій
Тимофійович Береговий-3 доби. Скільки в середньому діб перебував
у космосі кожний космонавт? |
4
рівень 1.Обчисли. 966:42+812:58= 2.Задача Український
космонавт Олександр Олександрович Волков був у космосі 3 рази. Першого разу
політ тривав 64 доби, другого-151 добу, а третього-175 діб. Скільки в
середньому діб перебував у космосі цей
космонавт протягом одного польоту? |
За № 417 перевір, чи правильно виконано обчислення.
Тема :Округлення чисел.Послідовне ділення.Письмове ділення на двоцифрове число виду 828:92.
Каліграфічна хвилинка
— Утворіть чотирицифрові числа з цифр 2 і 3. Пропишіть їх каліграфічно
Обчисліть вирази способом послідовного ділення.
Частка у таблиці | Вираз із завдання підручника |
910 : 70 | 910 : (10 • 7) |
5700 : 30 | 5700 : (10 • 3) |
2700 : 300 | 2700 : (3 • 100) |
— За таблицею складіть і розв`яжіть задачу.
Фарба | Кількість відер | Маса одного відра | Маса |
Біла | 28 | однакова | 600 кг |
Блакитна | 12 |
Підсумок уроку. Вправа «Мікрофон»
— Чого навчилися на уроці?
— Які знання знадобилися для виконання письмового ділення на двоцифрове число?
— Які завдання були легкими, які — змусили замислитись?
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ: №407(середній), №412 (достатній), №412, карточка.
I. Контроль і закріплення знань учнів
1. Усні обчислення Гра «Замкни коло».
2. Завдання для опитування
✵ 7 кг : 2, 10 дм : 4, 2 м : 5 см, 1 год. : 5.
✵ Маса і кавуна становить 3 кг. Яка маса 2/10 кавуна?
✵ Обчислити: 209 · 67, 95 · 43.
✵ Скласти рівняння за поданими умовами й розв’язати їх.
а) Невідоме число зменшили у 23 рази і дістали 828. Знайти невідоме число.
б) Число 957 зменшили на невідоме число і дістали 33. Знайти невідоме число.
II. Вивчення нового матеріалу
1. Множення багатоцифрового числа на двоцифрове — пояснення за вправою № 344
2. Первинне закріплення за вправою № 345
Два приклади виконати із коментуванням, решту — самостійно.
III. Розвиток математичних умінь учнів
1. Розв’язання задачі № 349 за рівнями
IV. Підсумки уроку
V. Домашнє завдання
№347 (середній), №351,350 (достатній), №348,352(високий)
444 000:4=
640 000:80=
640 000:800=
29 340:60=
1800:300=
4000:800=
20700:300=
734500:500=
145800:600=
7800:50=
56700:90=
53400:300=
I. Контроль і закріплення знань учнів
1. Усна лічба за картками
2. Завдання для опитування
— До якої частини мови належать дроби?
— Як називається число над лінією дробу?
— Як називається число під лінією дробу?
— Обчислити зручним способом.
8 · 7 · 5, 2 · 4 · 25 · 5, 15 · 7 · 4, 5 · 9 · 2 · 6.
3. Виконання тестового завдання
1) Яка частина фігури заштрихована?
а) 3/5; б) 3/8; в) 1/8; г) 5/3.
2) Яка нерівність правильна?
а) 4/5 < 1;
б) 1 < 7/8;
в) 11 > 5/11;
г) 1/6 > 1/6
3) 3/4 від числа 60 дорівнює:
а) 48;
б) 12;
в) 15;
г) 3.
4) Щоб знайти 1/6 від суми числа 840 і 60, треба:
а) 840 : 6;
б) (840 + 60) · 6;
в) (840 + 60) : 6;
г) 840 + 60 : 6.
III. Розвиток математичних умінь учнів
1. Самостійне розв’язання задачі №330
2. Розв’язання задачі № 331
✵ високий і достатній рівень знань — самостійно;
✵ решта — після виконання короткого запису.
IV.Підсумок уроку
V. Домашнє завдання:
№ Достатній: №333, високий №334,329
середній №328
1. Розв’язати рівняння.
х : 15 = 1 000
х : 80 = 400
x · 8 = 400
2. Завдання для опитування Скласти вираз і розв’язати:
✵ від добутку чисел 82 000 і 9 відняти добуток чисел 67 800 і 3;
✵ до добутку чисел 129 000 і 6 додати добуток чисел 257 і 500;
✵ добуток чисел 507 і 400 збільшити на частку чисел 288 953 і
II. Вивчення нового матеріалу
1. Пояснення вчителя за вправою №319
2. Первинне закріплення за вправою № 320 ( розв’язати з коментуванням верхній рядок, решту — самостійно)
3. Розв’язання задачі № 322(Розв`яжи задачу , скориставшись планом)
4. Вправа № 323
3. Підсумок уроку
4. Домашнє завдання: №324, 325 .Повторіть, будь ласка, табличку.
Діагностична робота № 8
Приклади
64:16 = 72:24=
76:19= 84 : 14 =
360 : 90 ∙ 4 = 830 – 100 : 4=
Завдання
1 від 35 = 2 від 30 =
5 3
Рівняння
827 – Х = 364 + 285
540 : a = 60
Задача Швейна майстерня отримала 50 м тканини. П’яту частину всієї тканини використали на пошиття штор, а з решти тканини пошили скатертини, витрачаючи на кожну по 4 м тканини. Скільки скатертин пошили?
Задача
1
Ширина прямокутника – 20см , це 4 від його довжини. Знайди периметр прямокутника.
Круглі числа — це числа, де на місці одиниць стоїть нуль.
1.
✵ круглі числа: 130, 320, 890, 590, 290, 650;
✵ числа, які більші за число 145: 392, 590, 320, 287, 890, 198, 903, 590, 290, 438, 876, 332, 650, 291, 764, 238, 484;
✵ парні числа: 130, 392, 764, 320, 890, 198, 590, 128, 290, 438, 876, 332, 132, 650, 764, 238, 484;
✵ числа, які мають 3 сотні: 392, 320, 332;
✵ числа, які мають 9 десятків: 392, 890, 198, 590, 290, 291;
✵ числа, які мають 0 одиниць. 130, 320, 890, 590, 290, 650.
2. Збільшіть на 1
231 + 1 = 232
450 + 1 = 451
900 + 1 = 901
406 + 1 = 407
765 + 1 = 766
479 + 1 = 480
755 + 1 = 756
Зменшіть на 1
191 - 1 = 190
470 - 1 = 469
600 - 1 = 599
437 - 1 = 436
752 - 1 = 751
470 - 1 = 469
701 - 1 = 700
3. Запиши «сусідів» чисел:
139 140 141; 538 539 540; 767 768 769; 799 800 801.
4.
675 + 1 = 676
780 - 1 = 779
319 + 1 + 1 = 321
1 - 1 = 0
910 + 1 = 911
400 - 1 - 1 = 398
5.
100 см = 10 дм
1 км = 1000 м
15 дм < 200 см
3 дм - 6 см < 28 см
45 дм > 4 м
4 м + 4 дм < 50 дм
6.
Р (периметр) — ?
Р= (а + b) ∙ 2
Розв’язання.
7.
Розв’язання.
8.
Розв’язання.
9. 342 — 3 сотні; 508 — 5 сотень; 321 — 3 сотні; 600 — 6 сотень; — 530 — 3 десятки; 785 — 8 десятків; 400 — 0 десятків; 113 — 1 десяток; — 306 — 6 одиниць; 720 — 0 одиниць; 551 — 1 одиниця; 200 — 0 одиниць.
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ: №712,№713
23.05.22 ТЕМА:"ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО ЗА РІК"
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ: №696, №702, №705
Виконати дії письмово
548 – 329
257 + 698
Розв’яжи рівняння
(764 – 315) + х = 470
Накресліть три відрізки. Перший завдовжки 6 см, другий – у 2 рази коротший від першого, а третій на 3 см довший від першого.
БАЖАЮ УСПІХІВ!!!
Запишіть та обчисліть 4 вирази
39*20= 24*40= 48*20= 23*30=
Повторюємо
— Які числа називають круглими?
— Називайте найближче кругле число.
17 (20); 31 (30); 54 (50); 89 (90); 13 (10); 78 (80)
— Доповнюйте до круглого числа.
99 (100); 317 (320); 73 (80); 166 (170); 415 (420)
Домашнє завдання: №674, повторіть табличку множення і ділення.
650
а) 7 (ост. 2);
б) 7 (ост . 4);
в) 6 (ост. 12);
г) 8 (ост. 4).
2. Скільки годин становить 1/4 доби?
а) 12 год.;
б) 8 год.;
в) 3 год.;
г) 6 год.
3. В одному бідоні 48 л води, а у другому — -1/3 тієї води, що є в першому бідоні. Скільки літрів води у другому бідоні?
а) 16 л;
б) 45 л;
в) 24 л;
г) 12 л.
4. У квадрата заштрихована така частина:
5. У книзі 60 сторінок. Оля прочитала третю частину книги. Скільки сторінок залишилось Ользі прочитати?
а) 20;
б) 10;
в) 40;
г) 30.
6. Знайти число, яке записане у вигляді суми розрядних доданків: 500 + 70 + 8.
а) 758;
б) 578;
в) 857;
г) 875.
II. Формування вміння знаходити число з його частиною
1. Задача
Відрізок AK становить 1/4 відрізка AB і дорівнює 20 мм. Знайти довжину відрізка AB.
Яку частину відрізка AB становить відрізок AK? Скільки таких четвер - тих є у цілому відрізку AB? Яка довжина однієї четвертої частини відрізка AB? Як знайти всю довжину відрізка AB?
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ : №614 № 615
56 : 4 = 60 - 50 : 5 = 80 : 2 : 2 = 800 - 150 • 3 =
42 : 3 = 100 -80 : 4 = 90 : 3 : 5 = 360 + 40 : 4 =
84:4 = 21 80:5 = 16 54:3 = 18
21-4 = 84 16-5 = 80 18-3 = 54
13.04.22
Комментариев нет:
Отправить комментарий